Servis ve firmě ABE.TEC, s.r.o.
 
                                                Garantujeme:
- originální náhradní díly,
- kvalifikované opravy,
- schálené postupy přímo od výrobce,
- nastavení a kalibrace,
- opravy provádíme do jednoho až dvou týdnů,
- v případně urgentní opravy i na počkání.
Servis je prováděn v našem autorizovaném servisním středisku nebo přímo u zákazníka následujícím postupem:
| 1. | DIAGNOSTIKA | Prvním krokem servisu je DIAGNOSTIKA skutečné závady | 
| 2. | NABÍDKA | Následuje NABÍDKA řešení zákazníkovi. | 
| 3. | SCHVÁLENÍ | SCHVÁLENÍ nabídky zákazníkem. | 
| 4. | OPRAVA a KALIBRACE | OPRAVA a případná KALIBRACE výrobku. | 
| 5. | EXPEDICE | Opravený výrobek je zaslán s fakturou zákazníkovi. | 
Autorizovaný servis následujících značek
Objednávka autorizovaného servisu
	Řešení závady po záruční době mají tento průběh. Vadný výrobek s jasně popsanou závadou zašlete dopravcem (Česká pošta, PPL, DPD, atd.) do sídla společnosti ABE.TEC, s.r.o.
	Termín opravy je běžně týden, s dopravou k Vám může být až dva týdny. Pokud je oprava urgentní je třeba na toto upozornit emailem nebo přímo v objednávce.
Kontakt na servisní středisko společnosti ABE.TEC, s.r.o.
| servis@abetec.cz Telefon:+420 466 670 035 Mobil: +420 733 533 932 | 
					ABE.TEC, s.r.o., | 
Kde je zajišťován záruční a pozáruční servis
Veškerý záruční a pozáruční servis se provádí v servisním středisku společnosti ABE.TEC, s.r.o., které je přímo v sídle společnosti. Servisní středisko je vybaveno vším potřebným pro autorizovaný servis včetně originálních náhradních dílů od výrobce.






 
				             
				             
				             
				             
				             
				             
				             
				             
				             
				             
				             
				            
